Lahjoita Yritysyhteistyö

Yritysyhteistyö

Etsimme yrityksiä, jotka haluavat tehdä yhteystyötä kanssamme ja tukea tärkeää työtämme. Haavoittuvassa asemassa olevien lasten tukeminen on yritykselle hyvä keino osoittaa sosiaalista vastuuta, saada positiivista näkyvyyttä ja hyvää mieltä.

Maailman lasten puolesta

Yritysyhteistyön kautta olette mukana tukemassa työtä, jota yhteistyökumppanimme tekevät seitsemässä maassa: Bangladesh, Etiopia, Etelä-Afrikka, Intia, Kolumbia, Nepal ja Thaimaa.

Yrityksille sopivia tapoja tukea työtämme

  • Yrityskummius – kummilapsi yritykselle
  • Kuukausilahjoitus
  • Kertalahjoitus
  • Eettiset lahjat yrityslahjoina
  • Yhteinen kampanja Interpedian kanssa
Lahjoita

Yrityskummius

Yrityskummit tukevat säännöllisesti lasten oikeuksien toteutumista ja koulutusta Interpedian kumppanimaissa. Interpedia tekee yhteistyötä paikallisten järjestöjen kanssa, sillä ne tuntevat oman alueensa lasten tarpeet ja olosuhteet parhaiten.

Interpedian yrityskummina voitte lahjoittaa
  1. 500 €/vuodessa
  2. 1000 €/vuodessa
  3. 5000 €/vuodessa
  4. haluamanne summan
Yrityskummina
  • investoit lasten tulevaisuuteen tukemalla koulutusta ja lasten oikeuksia
  • toteuttat yhteiskuntavastuuta
  • mahdollistat arvokkaan työmme hyvän lapsuuden puolesta
Yrityskummi saa
  • kummidiplomin
  • kuulumisia kummiohjelmasta kaksi kertaa vuodessa
  • näkyvyyttä Interpedian nettisivuilla

Kampanjat

Interpedian ja yrityksen yhteistyö voidaan suunnitella sellaiseksi, joka sopii sekä yrityksen että Interpedian arvoihin ja tavoitteisiin.

Yhteistyön ensisijaisena tavoitteena on mahdollistaa lasten oikeuksien toteutuminen Interpedian kumppanimaissa. Tavoitteena on myös lisätä Interpedian työn näkyvyyttä, jotta yhä useampi taho haluaisi olla mukana tukemassa tärkeää työtä. Myös Interpedia pitää yritystä esillä kampanjoiden aikana.

Esimerkkejä aiemmista kampanjoista

Ruohonjuuri lahjoitti osan tuotemyynnistä Interpedian työlle syksyllä 2021.

Kenkäsuunnittelija Minna Parikka toimi vuonna 2014 Interpedian vapaaehtoisena Nepalissa. Parikka kirjoitti vapaaehtoisaikanaan blogia CWISH:n työstä ja lasten tilanteesta sekä antoi haastatteluja suomalaisessa mediassa, minkä kautta Interpedian työ sai tärkeää näkyvyyttä. Keväällä 2015 Parikka oli mukana kampanjassa, jonka avulla tuettiin lapsia Nepalin maanjäristysalueilla.

Aarrelabel ja Vimma ovat tehneet Interpedian kanssa tuoteyhteistyötä. Kampanjoiden aikana yritykset lahjoittivat osan myyntituotoistaan valitsemalleen Interpedian yhteistyökumppanille.

Taiteilija Landys Roimola lahjoitti merkittävän osan GOO-taideteoksensa myyntituotoista Interpedian kolumbialaiselle yhteistyökumppanille.

Yrittäjä/Yritys ota yhteyttä!

"*" näyttää pakolliset kentät

Täytä lomakkeeseen yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä. Tai soita 09 2727 0630 (arkisin 10-15) ja käymme yhdessä yritysyhteistyön vaihtoehtoja läpi.
Nimi*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

nepalilainen lapsi, jolla on sininen pipo

Tule kummiksi

Kummina muutat kummilapsen elämän ja mahdollistat koulunkäynnin, turvallisen lapsuuden sekä perheelle riittävän toimeentulon. Tukesi hyödyttää koko yhteisöä ja saat säännöllisesti kuulumisia kummilapseltasi.

Ryhdy kummiksi