Kundnöjdhetsundersökning Kundnöjdhetsundersökning för kunder i olika skeden av adoptionsprocessen. Svaren behandlas konfidentiellt. Genom att svara på enkäten hjälper du Interpedia att utveckla adoptionstjänsten. Steg 1 av 10 10% Adoptionsprocessens skede just nu:Har inte ännu fått barnbeskedHar fått barnbeskedBarnet är hemma i Finland Fick du information om Interpedia som adoptionstjänstorgan under adoptionsrådgivningen? Nej Ja Hurudan information fick du?Utöver adoptionsrådgivning deltog du/ har du deltagit på någon adoptionsförberedelsekurs? Nej Ja Varför valde du Interpedia som adoptionstjänstorgan? Under adoptionsprocessen deltog jag/ har jag deltagit i Infomötet Internationell adoption och Interpedias adoptionskontaktländer Landsspecifika adoptionsinfon Personliga möten (på kontoret eller via Teams) Kurser som handlar om adoptions specialteman Deltog ej i informationstillfällen Hade ej personliga möten Var du nöjd med informationstillfällena och de personliga mötena?Hur kunde infomötena förbättras?Ifall du inte deltog, vad berodde det på? Informationen jag fick vid infomötena underlättade valet av kontakt Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Interpedias informöten har fungerat som stöd under adoptionsprocessen Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Informationen jag fick vid de personliga mötena underlättade valet av kontakt Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Skulle du ha önskat mera stöd eller information vid valet av kontakt? Hurudan?Att tillsammans med Interpedias adoptionstjänst granska och begrunda informationen om barnets bakgrund och hälsa hjälpte mig att identifiera min beredskap och förbereda mig inför adoptionen Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Anvisningarna för adoptionsresan och stödet som Interpedia erbjöd under resan var bra Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Vad skulle du ha önskat ytterligare information om och hurudant stöd skulle du ha behövt vad gäller adoptionsresan?När vi kom hem med barnet upplevde vi att vi fick tillräckligt mycket stöd av Interpedia. Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Efter barnets ankomst fick jag tillräckligt med information om olika stödtjänster för adoptivfamiljer (t.ex. adoptionskuratorn och Interpedias tjänster efter adoptionen) Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Vad skulle du ha önskat ytterligare information om och hurudant stöd skulle du ha behövt efter barnets ankomst? Hur har du hållit kontakt med Interpedia? Telefon E-post Personliga möten (på kontoret eller via Teams) Informationstillfällen Vilken form av kontakt har varit viktigast? Vilken hade du mest nytta av?Kontakten med Interpedia har fungerat bra Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt I kontakten med adoptionstjänsten fick jag svar på mina frågor Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Hur kunde kontakten förbättras? Under adoptionsprocessen har det varit möjligt för mig att öppet och ärligt uttrycka mina tankar och åsikter för de adoptionsansvariga Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Jag upplever att jag har fått tillräckligt med stöd av Interpedias adoptionstjänst under adoptionsprocessens olika skeden. Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Stödet jag fått av Interpedia efter barnets ankomst (t.ex. uppföljnings- och responssamtalen) har gagnat välbefinnandet i vår familj Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt TilläggsinformationHur kunde vi förbättra vår service?De skriftliga anvisningarna för adoptionsprocessens olika skeden har varit nyttiga. Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt TilläggsinformationStödet, rådgivningen och anvisningarna som Interpedia erbjudit har hjälpt mig att förbereda mig inför mottagandet av barnet Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Interpedias webbsidor har innehållit information som varit till nytta för mig Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Interpedias nyhetsbrev har innehållit information som varit till nytta för mig Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Jag följer Interpedia på sociala medier (Facebook, X, Instagram, YouTube) Ja Nej Interpedias kanaler på sociala medier har innehållit information som varit till nytta för mig Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Hur anser du att adoptionstjänstens kommunikation har fungerat och hur kan den utvecklas? Jag har fått tillräckligt med information om adoptionsprocessens kostnader och om möjliga förändringarna i dem Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Jag har fått svar på frågorna om kostnader och avgifter vid behov Helt av samma åsikt Delvist av samma åsikt Delvist av annan åsikt Helt av annan åsikt Tilläggsinformation: Helhets vitsordet för Interpedia som adoptionstjänstorgan Väldigt bra Bra Medelmåttig Dåligt Väldigt dåligt Annan feedback eller hälsning från dig till personalen på InterpediaCAPTCHAPhoneDetta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.